Ya Allah

Antara NASIB & TAKDIR adalah sesuatu yang lebih kurang sama. MEREKA akan berubah hanya dengan DOA kita & dengan KeizinanNya

Sunday, July 7, 2013

Day 7

Hari ni last day to fed him ubat..ada masalah sikit nak bagi ubat sbb dia dah mula rasa pahit..ngelat2 sikit je cuma malam ni dia main kan aku sbb ingatkan dia dah makan tiba2 je dia ptuih kan balik..aku bagi balik dia makan, dia takmoh dah..konon2 dah masuk angin lah..takpe, esk bw jumpa doktor, biar doktor marah awak sbb taknak makan ubat..

hari ni tgk dia mcm dah sihat cuma aku still pantau bab melompat sbb punca leafing tu psl Ferret is hyperactive, playful and cheerful cat. so, aku xnk benda buruk berlaku lagi dah..

Masa aku balik dari mydin tadi, ferret sambut aku mcm aku balik dari keje..aku buka pintu rumah je, dia dah meluru keluar nak bermain dan ambik angin..wah wah wah..awak ni pantang sehat sikit je, terus nak lepak2 kat luar yek..xpelah, bagi gak chance kat dia ambik angin dan tgk burung depan umah..


NOTA KAKI
~Alhamdulillah, kakak bersyukur pada Allah kerana Ferret disebabkanNya kerana doa Kakak yang tidak putus2 utk Ferret. Thank you ALLAH~
~Thanks Ferret sbb awak sangat STRONG dan TOUGH dalam menghadapi dugaan yang Allah turunkan utk Ferret~

No comments :