Ya Allah

Antara NASIB & TAKDIR adalah sesuatu yang lebih kurang sama. MEREKA akan berubah hanya dengan DOA kita & dengan KeizinanNya

Friday, February 13, 2015

D Day, 4th...(10th January)

we started our day on 8.30am..1st destination was 덕수궁. we arrived there about 9 am.. this is one of my palace spot..tak banyak sgt istana dlm ni mcm gyeongbok tapi really relax je kt dlm..mbe sbb istananya rapat2 so, sgt comfortable bila ronda2 around..rasanya kalo time autumn kompom lawa..nice view dalam palace ni
fountain xkuar plak, mkin disebabkan winter (keras)...bila pk balik, aku dtg masa yg salah sbb xde salji pekat bulan januari ni.. (adakah aku patut dtg kembali?..i hope not!!)
Obses plak dgn bekas salji yg dah keras nih
after that kami terus pi itaewoon (line 5 dr line 2) nak solat..wah.......yg ni paling hazab aku rasa..gilek tinggi dia nya tangga n long line yg pnh aku rasa..peghhh...dugaan giler dgn kaki yg sakit nihh..sampai sana je ingatkan nk mkn dulu tapi sampai je sana azan berkumandang so solat je lah dulu baru pi lunch..
Lps tu kami pi makan kat Eid's Restaurant..rasanya nama restaurant dia diambil sempena nama anak dia yg masuk Islam Said rasanya yang sedang belajar utk tamatkan Master dia kat UIA Gombak..Setelah anak dapat Nur dariNya, barulah turn mak bapak dia..Alhamdulillah, bertambah lg saudara Islam kita..
Set bolbugi ni 10000 won..rasa daging tu mcm kat seoul garden..lps ni kalo rasa rindu nk mkn daging korea, pi kat situ je..huhu

After that we're heading to myeongdong..arghh tidak kena pi line 5 tu lg...huwaaaaaa...penattttt..sampai kat situ dalam pkl 3 ptg kot..melantak tak hengat dunia..misi bershopping pun start..aku nak cari boot gak kali ni..kaki sudah sakit ooo...kak Lani leka dgn make up bagai tapi aku yg mula2 excited nak cari make up base terus tak terlarat nak cari disebabkan kaki ku n sejuk yg menggila ke tulang..masa nak masuk kedai seatree, ada pembahang kat luar kedai dia, aku pun apa lagi letak tgn atas tu,terus hangit gloove..huwaaaa..dahlah sejuk weiii..aku wat hal plak...sempat gak sambar masker wat kawan kat situ n heattech set..habis shopping terus balik GH..dah penat kaki ni meronda..masa kat subway, aku beli lagi gloove utk spare...misi mencari boot tak berjaya hari sbb takde yg berkenan di hatiku...huhu..sampai GH, misi biasa adalah dinner sblm tido...

No comments :